Jumat, 09 September 2011

Dili-Liders Comunitaria Suco Ne'en Iha Distritu Bobonaro Asina Ona Contrato Ho Guverno

   
Author Radiotvtl 3   
Friday, 09 September 2011
Liders Comunitaria   Suco Ne,En Iha Distritu Bobonaro Asina Ona Contrato Ho Guverno Hodi Emplementa Projecto Tres Dolar Ho Orsamento Hosi Agencia Internascional WFP Hamutuk Dolar Americano  Rihun Atus Hitu  Hodi Loke Estrada Rural Ba Sucos No Aldeia.
Atu continua emplementa projectu tres dolar ba estrada rural,nebe liga sucos ba  aldeia rural sira iha Distritu Bobonaro,kinta feira semana ne,e  guverno liu hosi Chefe Gabinete  Secretario Do Estado Formacao Profesional E Emprego, Abel Ximenes Coreia, acompanha hosi reprezentante agencia internascional ilo asina ona kontrato ho liders comunitaria, suco nen iha Distritu Bobonaro hodi continua emplementa projectu tres dolar atu loke estrada hosi sucos ba aldeia rural sira  hodi bele fo aseso ba comunidade  nebe hela iha iha area rural..
Liders comunitario sira hafoin de asina acordo refere, promete ba guverno atu responsabliza confianca nebe mak guverno ho agencia internascional fo ba sira atu bele emplementa projectu refere tuir criteria nebe guverno  determina.
Iha fatin hanesan Chefe Gabinete Secretario Do Estado Foramca Profesional E Emprego Abreu Ximenes Coreia,  ho administrador ,distritu bobo naro ,domingos martins,nebe responsabliza ba contrato ne,e  hateten: sira prontu atu acompnha proseso rehablitacao no construcao estrada rural  atu comunidade bele compri sira nia dever  hodi bele halo estrada ho kualidade tuir estandaro nebe agencia internasional fo sai ona ba comunidade liu hosi contrato refere.
Orsamento nebe mai hosi agencia internasional, nacoens unidas nian iha Timor-Leste WFP hamutuk rihun atus hitu hodi apoio guverno iha projectu tres dola ba  estrada rural  iha Distritu Bobonaro  bele  ajuda redus dau-dauk ona defikuldades nebe povo enfrenta  hodi cria mos emprego ba comunidade  nebe hela iha area rural.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar